پنج ستاره (فایو استار )حرف آخر انقلابی دیگر در عرصه آموزش بصورت انیمیشن و تصویر سازی در مجموعه بزرگ حرف آخر .

استاد عبد الرضا منتظری و هیات آموزشی اساتید حرف اخر همیشه در حال تلاش برای حمایت شما عزیزان برای کسب رتبه برتر کنکور هستند وهمینکه با رو نمایی از پروژه جدید پنج ستاره (فایو استار) حرف آخر قصد دارن در چند ماه مانده به کنکور شما را به هدفتان برسانند .

دوازدهمی های عزیز دیگر نگران نباشید چون موسسه کنکوری و آموزشی حرف آخر هم برای امتحانات نهایی و هم برای کنکور شما عزیزان کلی برنامه دارد .در اینجا لازم است قبل از توضیحات در مورد پروژه جذاب پنج ستاره (فایو استار) حرف آخر نگاهی به روند جدی آزمون کنکور و تغییرات و اصلاحات کنکور داشته سپس پروژه بی نهایت کاربردی در این برهه زمانی ۳ماهه را معرفی کنیم.

تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۳

یکی از موضوعات بسیار مهم چند سال اخیر که ذهن داوطلبان کنکور را به خود درگیر کرده بحث معدل و میزان تاثیر آن در کنکور سراسری  می باشد .

سوابق تحصیلی بر روی نتیجه کنکور و همچنین رتبه داوطلب در آزمون سراسری تاثیر دارد بنابر اعلام سایت سنجش “تاثیر معدل یا سوابق تحصیلی در کنکور  سال ۱۴۰۳ صرفا ۵۰ درصد و به صورت قطعی می باشد .

در کنکور امسال همانند سالهای گذشته بخشی از نمره نهایی هر داوطلب را سوابق  تحصیلی یا همان نمرات  کتبی دیپلم او تشکیل می دهد. و با توجه به حذف دروس عمومی از کنکور تاثی سوابق تحصیلی در بخش دروس تخصصی نمابان تر خواهد بود .

مصوبه تاثیر معدل در کنکور به صورت قطعی د رهر پنج گروه آزمایشی رشته های تجربی “ریاضی “انسانی “هنر و زبان از سال گذشته اجرایی شده است .و در صورتی که داوطلبان به تاثیر قطعی و نحوه اعمال آ ن در کنکور سراسری توجه نکنند در برنامه ریزی برای آزمون دچار مشکل خواهند شد و نمی توانند موفقیتی در زمینه کنکور کسب کنند .

میزان تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۳

این امکان وجود دارد که سوال خیلی از دانش آموزان و داوطلبان این باشد که میزان تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۳ چه میزان می باشد .

خب همان طور که اطلاع دارید کنکور سراسری یکی از بزرگترین آزمون های ورودی دانشگاه محسوب می شود تمامی تغییرات و اصلاحات کنکور سراسری بر عهده شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد .

و براساس مصوبات این شورا تغییرات بسیاری در کنکور از جمله حذف دروس عمومی “حذف زیر گروه ها و…اعمال شدو همینطور اهم تصمیات شورای عالی انقلاب فرهنگی تاثیر قطعی معدل در کنکور  می باشد .

میزان تاثیر برای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳تنها سوابق پایه دوازدهم (امتحانات نهایی)به صورت ۵۰%قطعی است که در واقع میزان تاثیر دروس عمومی ۲۸%و دروس تخصصی ۲۲%که جمعا ۵۰%قطعی است .

نکته :که البته این میزان در کنکور سال ۱۴۰۴ به بعد متفاوت خواهد بود ک شامل ۳۰%برای دروس عمومی و ۳۰%برای دروس تخصصی می باشد .

موسسه کنکوری حرف آخر

موسسه حرف آخر از اولین سامانه هوش مصنوعی از ابتدایی تا کنکور می باشد که با تلفیق آموزش به صورت تصویر سازی و شهودی سازی با فعال کردن نیم کره راست مغز با استفاده از بهترین متد های آموزشی و تجربه چندین ساله بهترین اساتید کشور محصولاتی را آماده سازی کرده که توانسته اند رتبه برتر های کنکور ی و نخبگان بسیاری را پرورش دهد .

موسسه حرف آخر با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری همیشه در تلاش است با خلاقیت و نو آوری هر روز ایده جدید آموزشی با سبکی متفاوت و خلاقانه ارئه دهد تا دانش آموزان و داوطلبان عزیز کنکوری در مسیر رشد و ترقی آموزشی قرار گیرند .

پنج ستاره (فایو استار )حرف آخر

پروژه پنج ستاره معادل پکیج جمع بندی است .با توجه به اهمیت کنکور اردیبهشت و امتحانات خرداد دانش آموزان دوازدهمی موسسه حرف آخر پروژه پنج ستاره را طراحی و تدوین کرده که هم مبحث کنکور را پوشش دهی میکنه و هم دروس تخصصی و عمومی پایه دوازدهم رو شامل میشه که دوازدهمی ها و داوطلبان کنکور براحتی در کنکور ۱۴۰۳با استفاده از این پروژه عظیم در کمترین زمان و بدون فوت وقت نتیجه خوبی کسب کنند .

ساختار فایو استار 

پروژه فایو استار یا همان پنج ستاره به دو بخش امتحانات نهایی و کنکور تقسیم بندی شده است که هر بخش شامل ۵ استار هستش که در اینجا به اختصار توضیح داده می شود .

ستاره اول 

آموزش کامل هر درس فقط با ۸ ساعت تدریس +حل سوالات امتحانات نهایی ۱۴۰۲

حل امتحانات نهایی خرداد “شهریور “دی ماه که تمامی همراه با نکاتی برای دانش آموزان حل شده اند .

آموزش لایه به لایه کتاب درسی همراه با تدریس بینظیر اساتید حرف آخر با ارائه روش های یادگیری آسان

ستاره دوم 

آنالیز تمامی سوالات چند سال اخیر از سال ۱۳۹۸تا ۱۴۰۱ امتحان هایی نهایی برای شما دانش آموزان حل خواهد شد .

ستاره سوم 

استار سوم مربوط به مبحثی می شود که احتمال دارد طراحان امتحان نهایی از اون سوال طرح کند .یعنی در واقع سوالات پیش بینی شده است با این هدف که دانش آموزان نمره ۲۰ امتحان نهایی را کسب کنند .

استار چهارم 

اساتید حرف آخر و مدرسان بی نظیر با تدریس خفن سوالات مهم از تمامی مدارس برتر تهران و شهرستان ها و استانهای بزرگ را در ۲ امتحان نهایی برای دانش آموزان حل کرده اند .

استار پنجم 

در ستارپنجم امتحانات نهایی اساتید برای اینکه دانش آموزان بتوانند نمره ۲۰ را کسب کنند سوالات تالیفی را طراحی کرده اند که شما بتوانید بعد از ۴ ستاره قبل در نهایت بصورت کامل خود را با محک جدی بدون دغدغه و نگرانی آماده کسب نمره ۲۰ شوید .

بعد از تدریس و آموزش اساتید ۱۱دوره امتحانات نهایی برای دانش آموزان در فیلم های آموزش پروژه فایو استار حل خواهد شد .

این دوره یا پروژه فایو استار مختص دانش آموزان دوازدهمی یا داوطلبین کنکور که باید ترمیم معدل انجام دهند مناسب است .

پروژه  فایو استار کنکور 

از ستاره اول تا پنجم  فایو استار حرف آخر شامل :

در پروژه فایو استار در هر ستاره حدود ۲۰ درصد مباحث کنکور ۳ پایه دهم “یازدهم و دوازدهم را تشکیل می دهد که جمع هر پنج ستاره ۱۰۰درصد می شود یعنی هر دانش آموز یا داوطلبی که بخواهد ۱۰۰ درصد را پوشش دهد باید از کل ۵ ستاره استفاده کند .یا دانش آمو زانی فقط ۸۰ درصد را نیاز دارد با استفاده از ۴ ستاره می تواند به درصد ۸۰ برسد .

در ستاره اول مباحث پر بازدید و پر اهمیت گنجانده شده و دانش آموز براحتی می تواند به سراغ استارهای بعدی بروید و با پشت سر گذاشتن هر استار ۲۰ درصد به اندوخته خود را اضافه کند و با مشاهده کل ۵ ستاره در ۵۰ روز به آمادگی کامل صد در صد برسند.

 

 

پروژه فایو استار شامل چه مواردی می باشد ؟

پروژه فایو استار شامل ۳ بخش می باشد :

۱-بخش اول مباحث پنج درس تخصصی کنکور (زیست +ریاضی +فیزیک +شیمی +زمین )

۲-بخش دوم پکیج آموزشی تشریحی دروس تخصصی پایه دوازدهم 

۳-بخش سوم پکیج آموزشی تشریحی دروس عمومی دوازدهم 

مشخصه ها و ویژگی های بخش کنکوری پروژه پنج ستاره حرف آخر

Δتدریس به صورت تصویر سازی و شهودی سازی

Δارائه مفاهیم و مطالب با لحنی ساده “بیانی گیرا و آموزش هیجانی و پر از انگیزه برای یادگیری بهتر

Δبکار گیری حافظه بلند مدت با ارائه متد های جدید آموزشی

Δکوتاه بودن دوره آموزشی و پوشش دهی مطالب هر سه پایه دهم “یازدهم و دوازدهم در یک پکیج

Δارائه الگو به جای حفظ فرمول و مطالب درسی

Δآموزش راهکارهای تست برای پاسخگوی به هر تست در کمترین زمان ممکن

Δپوشش دهی هر پنج درس تخصصی رشته تجربی و سه درس تخصصی رشته های انسانی و ریاضی

Δتدریس مباحث پر بازدید و با اهمیت در ستاره اول

Δتدرس صفر تا صد در بازه زمانی کم

Δبهترین منبع جمع بندی در کوتاه ترین زمتن

Δحل سوالات سخت و ترکیبی چند سطح بالاتر از کنکور

Δارائه تدریس بصورت نقشه راه و الگو های ابتکاری اساتید حرف آخر

Δارائه آزمون در پایان هر ستاره

مشخصه های بارز بخش پکیج تشریحی مختص امتحانات نهایی

آموزش بصورت  شهودی سازی در قالب هوش مصنوعی و سیستم هیبرید

تدریس دروس عمومی و تخصصی پایه دوازدهم  و مختص رشته های انسانی “ریاضی وتجربی

تدریس لایه به لایه کتاب درسی و توامان با حل سوالات سال ۱۴۰۲ امتحانات نهایی خرداد و سوالات ارزشمند شهریور ودی

سوالات ارزشمند ۱۴۰۱ به قبل در دوره امتحانات نهایی با همان بارم بندی و سبک وسیاق

آموزش و ارائه مباحث احتمالی که بسیار ارزشمند است و احتمال ارائه آن در کنکور سال ۱۴۰۳ هست

حل سوالات مدارس برتر و نامی و سطح بالا

سوالات احتمالی در قالب نمونه سوالات با بارم بندی و شبیه سازی ایده آل

راه ارتباطی و ثبت نام با مشاوران حرف آخر

۰۹۱۹۰۹۷۳۱۶۸

پروژه ۵ ستاره رشته تجربی حرف آخر

لیست قیمت پروژه ۵ ستاره رشته  تجربی بدون تخفیف در عکس زیر قرار دادیم که یک تخفیف ویژه برای شما عزیزان تا ۷۰ درصد داریم برای اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره ۰۹۱۹۰۹۷۳۱۶۸ تماس حاصل بفرمایید.

پروژه پنج ستاره رشته انسانی حرف آخر 

لیست قیمت پروژه ۵ ستاره رشته انسانی بدون تخفیف در عکس زیر قرار دادیم که یک تخفیف ویژه برای شما عزیزان تا ۷۰ درصد داریم برای اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره ۰۹۱۹۰۹۷۳۱۶۸ تماس حاصل بفرمایید.

پروژه پنج ستاره رشته ریاض حرف آخر

لیست قیمت پروژه ۵ ستاره رشته ریاضی ببدون تخفیف در عکس زیر قرار دادیم که یک تخفیف ویژه برای شما عزیزان تا ۷۰ درصد داریم برای اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره ۰۹۱۹۰۹۷۳۱۶۸ تماس حاصل  بفرمایید .

سوالات متداول

پکیج پنج ستاره مختص چه رشته ای هست ؟

این پکیج مختص رشته های تجربی “ریاضی و انسانی می باشد .

پکیج پنج ستاره رو باید بطور کامل خریداری کنیم یا فقط یک بخش آن هم قابل خریداری است ؟

بله تمامی دوستانی که قصد داشته باشد پک کامل رو خریداری کنند مشاور ارشد ما با احتساب کلیه تخفیفات کل پکیج را در ظرف ۲۴ ساعت بعد از پرداخت هزینه توسط شما در اختیار تان قرار می دهد اما اگر شخصی فقط پکیج دروس تخصصی کنکور یا فقط پکیج ویژه امتحانات نهایی رو مابل باشد خریداری کند میتواند با شماره ۰۹۱۹۰۹۷۳۱۶۸تماس بگیرد و با تخفیف این پکیج را در ظرف ۲۴ ساعت بعد از واریزی دریافت نماید .

چطور این پکیج را با تخفیف تهیه کنیم ؟

شما میتوانید هر ساعت از شبانه روز با شماره ۰۹۱۹۰۹۷۳۱۶۸ تماس بگیرید و با مشاورین ارشد ما صحبت کنید و پکیج  مورد نیاز را از طریق ایشان تهیه کنید .

ایا این پکیج برای پایه های دهم و یازدهم هم مناسب می باشد ؟

برای پایه های دهم و یازدهم بر حسب پایه تحصیلی بهترین پکیج ها با آپشن های جدید داریم که پیشنهاد ما به دانش آموزان دهمی و یازدهمی ثبت نام در طرح نخبگان حرف آخر است .جهت اطلاع دقیق تر با شماره ۰۹۱۹۰۹۷۳۱۶۸ تماس حاصل بفرمایید .

من تا به الان برای آزمون  کنکور ۱۴۰۳  کاری انجام نداده ام آیا پک مناسب من برای این تایم دارید که بتونیم خودمو به کنکور برسونم ؟

خوشبختانه موسسه حرف آخر و تیم قوی هیئت علمی و اتاق فکر با آماده سازی پکیج های متنوع آموزشی برای لحظه به لحظه شما در مسیر کنکور بهترین پکیج ها ی آموزشی رو آماده سازی کردن .از جمله پکیج صفر تا صد “پکیج پای ثابت کنکور “پکیج ده آزمون “و پروژه فایو استار (پنج ستاره )پکیج دروس تشریحی و تخصصی .

 

 

۸ دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست