حرف آخر یک نقشه راه جدید رو اختراع کرده که استاد سلوکی مدرس درس شیمی مبدع آن است که با استفاده از این نقشه راه می توان کل مسائل  شیمی رو حل کرد .

ما توی این دوره آموزشی که شامل ۶ ساعت فیلم آموزشی  درس شیمی است برای شما سوالات کنکورتیر ماه ۱۴۰۲ را حل می کنیم این دوره به صورت رایگان و مخصوص داوطلبان رشته ریاضی و تجربی است که البته دهمی ها و یا زدهمی ها و دوازدهمی ها هم میتونن از این دوره هدیه استفاده کنن.

نقشه راه جدید مسائل شیمی حرف آخر که در موردش توضیح دادیم دارای یازده پاره خط است که پوشش دهنده تمامی مسائل شیمی کنکور هست و آنقدر این نقشه راه فوق العاده است که با استفاده از آن در کنکور دی ۱۴۰۱ فقط با ۴ پاره خط تمامی تست ها حل می شدند .

 

فیلم هدیه 6 ساعته شیمی حرف آخر

اهمیت درس شیمی در رشته ریاضی و تجربی در کنکور

درس شیمی یکی از دروس تخصصی بسیار مهم گروه ریاضی وتجربی است که با توجه به ضرایب آن اهمیت زیادی برای دانش آموزان و داوطلبان دارد .

فیلم هدیه ۶ ساعته شیمی حرف آخر

استاد علی سلوکی مدرس شیمی

با استفاده از نقشه راه و پاره خط

حل تمامی سوالات کنکور دی ماه ۱۴۰۱ فقط با پاره خط

ضریب درس شیمی برای گروه تجربی ضریب ۹ و برای دانش آموزان گروه ریاض ضریب ۷ را دارد .این درس درس رتبه سازی است و دانش آموزانی که میخواهند رتبه های خوبی در کنکور کسب کنند حتما با ید این درس را به خوبی یاد بگیرند .

درس شیمی به چند بخش حفظیات و مفاهیم و مسائل شیمی تقسیم شده که متاسفانه چون بخش مسائل شیمی بسیار سخت است و خیلی از انش آموزان با مباحث محاسباتی و مسائل مشکل دارند یا سوالات را اشتباه می زنند یا سراغ مسائل شیمی نمی روند و بیخیال آن می شوند. که این امر موجب می شود که نتیجه مطلوبی از کنکور کسب نکنند که این امر موجب می شود که نتیجه مطلوبی از کنکور کسب نکنند .

دانش آموزان و داوطلبان باید تلاش کنند مسائل ومفاهیم شیمی را بصورت کاملا تخصصی یاد بگیرند تا بتوانند در آزمون کنکور درصد بالای در درس شیمی کسب کنند.

هدیه فیلم ۶ ساعته مسائل شیمی چیست ؟

 

 

استاد علی سلوکی مدرس درس شیمی با آموزش تعاملی همراه با استاد منتظری در راستای عدالت آموزشی آموزش های را آماده کرده اند که دانش آموزان بتوانند مشکلات و ضعف های درس شیمی خود را برطرف کنند

مشخصه های پکیج مسائل شیمی حرف آخر: 

مدرسان :استاد سلوکی و استاد منتظری 

نحوه دسترسی :سیستم vod(لینک)

قابلیت مشاهده با اندروید و ویندوز 

زمان تدریس و آموزش ۶ساعته 

ویژه دانش آموزان گروه ریاضی و تجربی 

سرفصل های فیلم ۶ ساعته مسائل شیمی عبارت از :

استوکیو متری

√محلول ها

√قانون گاز ها

√ترمودینامیک

√سینتیک

√تعادل

√اسید وبازها

√الکترو شیمی

نقشه راه جدید مسائل شیمی استاد سلوکی دارای ۱۱ پاره خط است که تمامی مسائل شیمی کنکور را در بر می گیرد که داوطلبان کنکور دی ۱۴۰۱بااستفاده از ۴ پاره خط تمامی تست های مسائل را حل کرده بودند .

برای سفارش محصولات حرف آخر حتما توجه کنید که شماره کارت حرف آخر واریز شود تا دچار کلاهبرداری ها احتمالی نشوید

معرفی منابع و محصولات شیمی استاد سلوکی

استاد سلوکی جوان ترین مدرس درس شیمی صفر تا صد شیمی حرف آخر را برای دانش آموزان و داوطلبان گروهای ریاضی و تجربی بصورت آموزشی و کنکوری آماده کرده است .

پکیج شیمی استاد سلوکی حرف آخر شامل :

>مفاهیم دهم شیمی حرف آخر

>مفاهیم یازدهم شیمی حرف آخر

>مفاهیم دوازدهم شیمی حرف آخر

>مسائل دهم -یازدهم و دوازدهم حرف آخر

۴ پکیج بالا تمام مباحث آموزشی کنکوری را بصورت صفر تا صد پوشش دهی می کند و استاد سلوکی با روش ها و الگو های ارائه شده و نقشه راه های ویژه و آموزشی آپدیت شده نیازآموزشی و کنکوری دانش آموزرا برطرف کرده و دیگر نیازی نیست دانش آموز منبع یا منایع دیگری برای درس شیمی تهیه کند یا در کلاس های خصوصی ثبت نام کند .

این پکیج به منظور کمک به دانش آموزان و داوطلبین گروه ریاضی و تجربی تدارک دیده شده تا بتوانیم بدون غرق شدن در فرمول های متعدد سنگین ترین بخش شیمی کنکور “فقط با ۴ راهکار ساده محاسباتی”۵۰ درصد سهم مسائل شیمی در آزمون سراسری راکسب کنند.

همه میدانیم که شیمی تاثیر قوی و مهمی در کسب رتبه دارد و میانگین آن در آزمون سراسری تجربی و ریاضی کمتر از ۶ درصد است که متاسفانه این مسائل ناشی از ضعف تدریس و روش های سنتی آموزش است .

استفاده از متد های منسوخ شده و آموزش های سنتی دیگر جوابگویتست های مفهومی و چالش آزمون  سراسری نیست .استاد سلوکی مسائل شیمی رتسگان حرف آخر ۴ راهکار مفهومی آموزش میدهد که میتوانند با آن هر تستی از مسائل شیمی را پاسخ دهید .این مجموعه در بستر vod(لینک)در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد و بعد از ۲۴ ساعت که ثبت سفارش انجام شود به محتوای بی نظیر و باور نکردنی این پکیج دسترسی پید می کنید .

چگونگی شفارش هدیه فیلم ۶ ساعته مسائل شیمی :

داوطلبان و دانش آموزان عزیز برای  سفارش و استفاده از این هدیه فوق العادی حرف آخر و همچنین استفاده از مشاوره رایگان مشاوران رتبه پرور موسسه حرف آخر میتوانند از طریق شماره تماس زیر اقدام بفرمایند .

دانش آموزان برای اطلاعات بیشتر و همچنین نظرات در مورد حرف آخر می توانند وارد مقاله شوند و یا با شماره های زیر تماس حاصل نمایند.

خرید فیلم هدیه ۶ ساعته شیمی حرف آخر برای تمامی دانش آموزها رایگان است حتما این هدیه مربوط به مسائل شیمی را سریع دریافت کنید

شماره تماس :۰۹۱۹۰۹۷۳۱۶۸

۱۹ دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست