حرف آخر در راستای عدالت آموزشی بخشی از پکیج های موسسه را بصورت رایگان صفر تا رتبه حرف آخر در اختیار دانش آموزان و داوطلبان کنکور قرار می دهد .موسسه حرف آخرپکیج ها و منابع آموزشی زیادی دارد که هر کدام از این پکیج ها بر حسب نیاز دانش آموزان از ابتدای -متوسطه اول -متوسطه دوم و داوطلبان کنکور تهیه شده اند .

موسسه حرف آخر علاوه بر در اختیار قرار دادن محتواهای آموزشی فوق العاده به شما دانش آموزان عزیز، همواره سعی دارد شما را در مسیر کنکور راهنمایی کند و همراه شما باشد.

در گذشته برای برطرف کردن سوالات ایجاد شده در ذهن داوطلبان کنکوری، پکیجی به نام ۵ روز با حرف آخر در اختیار دانش آموزان قرار داده میشد که بسیاری از دانش آموزان با استفاده از آن توانستند مسیر کنکور را آسانتر طی کنند و به رتبه های عالی برسند.

کسب رتبه برتر توسط دانش آموزان حرف آخر همواره باعث افتخار ما بوده است و برای اینکه روش های به رتبه رسیدن را به طور جامع تری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، به این نتیجه رسیدیم که در کنار پکیج ۵ روز با حرف آخر، پکیج ” صفر تا رتبه حرف آخر ” را طراحی کنیم و تمام راهکار های از صفر به رتبه رسیدن را در آن قرار دهیم.

تهیه این پکیج به دانش آموزانی که وضعیت درسی ضعیف یا متوسطی دارند(به خصوص دانش آموزان دهم،یازدهم و دوازدهم) پیشنهاد می شود؛ زیرا با استفاده از این پکیج مسیر رسیدن به رتبه برتر را بدون درنظر گرفتن اینکه در حال حاضر در چه وضعیتی هستید، به شما آموزش خواهیم داد تا شما هم مانند دانش آموزان سابق ما به رتبه های برتر برسید.

و همینطور با توجه به رشته و گروه دانش آموزان انسانی -تجربی و ریاضی منابع در اختیار آنها قرار می گیرد که متناسب با رشته و نیاز آنها باشد

صفر تا رتبه حرف آخر

پکیج آموزشی صفر تا رتبه حرف آخر یک دوره آموزشی رایگان در بستر vodحرف آخر است که تحت عنوان نمونه آموزشی و نحوه تدریس اساتید حرف آخر بارگذاری شده است که در واقع ۲۰ درصد از کل منابع را به خود اختصاص داده است.

نکته :دوره صفر تا رتبه حرف آخر شامل ۲۰ درصد از منابع آموزشی و کنکوری داوطلبان است که بصورت vodاست و از طریق گوشی -تبلت -کامپیوتر و لب تاپ قابلیت دسترسی دارد و هر زمان آپدیت و بروزرسانی شود بصورت خودکار و بدون پرداخت هزینه مجدد در سیستم دانش آموزان و داوطلبانانجام خواهد شد .

برای سفارش محصولات حرف آخر حتما توجه کنید که شماره کارت حرف آخر واریز شود تا دچار کلاهبرداری ها احتمالی نشوید

هدف از دوره صفر تا رتبه حرف آخر (۵روز با حرف آخر ):

در قدم اول به منظور آشنای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری با سبک و سیاق تدریس اساتید حرف آخر و انتخاب آگاهانه منابع کنکوری داوطلبان و دانش آموزان طراحی و تدوین شده است .

موسسه کنکوری حرف آخر در این مجموعه قصد دارد که روش های سنتی رایج در فضای رسمی آموزشی را به چالش بکشد .متاسفانه به رغم توسعه روز افزون فناوری های جدید آموزشی “هنوز در مدارس و مراکز آموزشی متکی بر حفظ کردن مطالب درسی هستند .

به همین دلیل اساتید حرف آخر بهترین روش های تدریس را ارائه داده اند کخ این متد های جدید آموزشی در همان ابتدا ثبت جهانی شده و نتایج مطلوب آن با کسب رتبه های برتر کنکوری و ورود به دانشگاه های معتبر باشد .

در قدم دوم برای آن دسته از دانش آموزان و داوطلبانی که صفر صفر هستند “و نمیدانند از کجا شروع کنند و دوست دارند رتبه برتر شوند ما در حرف آخر با ارائه ۲۰ درصد از کلیه دروس رشته تحصیلی آنها و با تدریس مفهومی اساتید مسیر رتبه برتر شدن رو براشون فراهم می کنیم .

در قدم سوم در این پکیج علاوه بر محتوای درسی “راهکارهای تست زدن “حل تست های تالیفی و تست  های کنکور سالهای قبل را پوشش می دهد .

بنابر این شما با یک تیر چند هدف درسنامه مفهومی به صورت شهودی “برنامه ریزی اصولی با چیدمان مناسب “راهکار تست زنی همراه با حل تست های تالیفی و سراسری “مرور و جمع بندی و آزمون و نهایتا مصاحبه و صحبت رتبه های برتر کنکور میزنید 

راه های ارتباط  ثبت پکیج های

حرف آخر و ثبت نام مشاوران حرف آخر ۰۹۱۹۰۹۷۳۱۶۸

 

آموزش مفهومی حرف آخر

مروری برگذشته نشان می‌دهد از پایه ابتدایی تا دانشگاه روش رایج یادگیری فقط تکرار و حفظ کردن است. این موضوع با توجه به مستندات روان‌پزشکان تأثیر زیادی پرحافظه کوتاه‌مدت در نیمکره سمت چپ مغز می‌گذارد. به همین دلیل ذهن و مغز در برخی موقعیت‌ها یاری نمی‌کند و شخص در انجام فعالیت ذهنی ناتوان باقی میماند.

خلاف این قضیه یعنی به‌کارگیری حافظه بلندمدت در نیمکره سمت راست، یار و کمک‌کننده دائمی شخص است. درک بهتر مطالب و ماندگاری طولانی‌مدت از ویژگی‌های بارز نیمکره سمت راست. در نظام‌های آموزشی پیشرفته به کمک فناوری‌های جدید آموزشی به‌شدت روی این موضوع تمرکز شده است.

دانش آموزان از پایه دبستان میتوانند با روش‌های شهودی و مفهومی به پیشواز یادگیری بروند. حرف آخر این مسیر را انتخاب کرده تا در راستای عدالت آموزشی تمامی دانش آموزان کشور، به‌ویژه مناطق محروم بتوانند به بهترین منبع یادگیری دسترسی داشته باشند. در پکیج صفر تا رتبه حرف آخر بالغ بر ۲۰ درصد بخش های مهم کتاب های عمومی و اختصاصی تدریس شده است. در اختیار داشتن این مجموعه کمک بزرگی به درک بهتر روش های ویژه حرف آخر میکند.

دوره صفر تا رتبه حرف آخر چه ویژگی های دارد ؟

۱)آموزش ۴۰ ساعته

شاید برای بسیاری از دانش‌آموزان این سوال پیش آید که این پکیج چه ویژگی‌هایی دارد و چرا باید این پکیج را انتخاب کرد؟ ما در این قسمت تعدادی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پکیج آموزشی را به شما معرفی می‌کنیم. اولین و مهم‌ترین ویژگی این پکیج آموزشی تدریس در مدت زمان ۴۰ ساعت است. اساتید مجموعه حرف آخر در پکیج صفر تا رتبه حرف آخر در مدت زمان ۴۰ ساعت ۲۰ درصد از مفاهیم هر درس عمومی و تخصصی را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهند. مدت زمان آموزش به نحوی انتخاب شده است که داوطلبان بتوانند به راحتی مفاهیم را متوجه شوند.

مهمترین ویژگی این پکیج آموزش و تدریس بهترین اساتید حرف آخر است .اساتید حرف آخر در پکیج صفر تا رتبه ۲۰ درصد از دروس عمومی و تخصصی از پایه های دهم -یازدهم و دوازدهم را در اختیار دانش آموزان و داوطلبان قرار می دهند .

و طبق الگوریتم های مشاوره و برنامه ریزی بصورت گام بندی واستپ تعیین شده و دانش آموز و داوطلب به راحتی می تواند از آن استفاده کند .

۲)برنامه ریزی

دوره صفر تا رتبه حرف اخر از یک برنامه ریزی دقیق با الگوریتم مشاوره ای تشکیل شده است ودر هردرس در ابتدای روز مشخص شده است که ماهیت آن درس به چه صورتی است و چگونی مطالعه را مشخص میکند  استاد هر درس در ابتدای هر روز مشخص می‌کند که ماهیت آن درس چگونه است و داوطلبان چگونه باید آن درس را مطالعه کنند. زمانی که داوطلبان با خصوصیت هر درس آشنا می‌شوند به راحتی می‌توانند مفاهیم آن درس را یاد بگیرند. به عنوان مثال ماهیت درس ادبیات حفظی است و داوطلبان باید این درس را به صورت حفظی و دقیق یاد بگیرند

۳)تدریس ۲۰ درصد از دروس

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پکیج صفر تا رتبه حرف آخر تدریس ۲۰ درصد از محتوای دروس است. این بدین معنی است که اساتید حرف آخر ۲۰ درصد از محتوای هر درس عمومی و تخصصی را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهند. داوطلبان می‌توانند با مطالعه این ۲۰ درصد به ۴۰ سوال در کنکور سراسری پاسخ دهند. ۴ درس عمومی و ۴ درس تخصصی در این پکیج به داوطلبان آموزش داده می‌شود. داوطلبان گروه تجربی و ریاضی به راحتی می‌توانند از این پکیج برای پاسخگویی به ۴۰ سوال در کنکور سراسری استفاده کنند

۴)آزمونک

در دوره صفر تا رتبه در پایان هر گام واستپ که حاوی فیلم آموزشی برحسب الگوریتم مشاوره ای هستش یک آزمونک نهادینه شده که میزان و سطح یادگیری دانش آموزو داوطلب را می سنجد و دانش آموز و داوطلب {تجربی – ریاضی -انسانی }به راحتی می تواند میزان یادگیری و تثبیت مطالب در ذهنش را متوجه شود .

۵)مصاحبه با رتبه برتر های حرف آخر 

شاید خواسته و آرزوی هر دانش آموز و داوطلبی باشد که که از راهکارها ی رسیدن به موفقیت رتبه برتر ها آگاه شود و از تجربیات آنها استفاده کند .رتبه برتر های حرف آخر در دوره صفر تا رتبه در مورد نحوه آموزش های حرف آخر و دلایل موفقیت خود و مسیری که طی کرده اند صحبت می کنند.

شما می‌توانید در این دوره به مصاحبه رتبه‌های برتر حرف آخر دسترسی باشید. رتبه‌های برتر حرف آخر در دوره صفر تا رتبه در مورد نحوه آموزش حرف آخر و تجربه خود از کنکور صحبت می‌کنند. داوطلبان می‌توانند با دیدن این ویدیو از تجربه رتبه‌های برتر حرف آخر در کنکور سراسری استفاده کنند. داوطلبان در پکیج صفر تا رتبه حرف آخر در مورد دلایل موفقیت خود توضیح می‌دهند و روش‌های مناسب یادگیری را به داوطلبان معرفی می‌کنند.

۶)مشاوره رایگان 

در طی زمانی که دانش آموز و داوطلب کنکور از دوره صفر تا رتبه استفاده می کند مشاورین ارشد ما با دانش آموز و داوطلبین در ارتباط هستند و فعالیت دانش آموز را رصد می کند و در طی تماس های روزانه با دانش آموز در مورد مهارت های تحصیلی -راهکارهای رسیدن به موفقیت و پارامتر های هدف گذاری و موفقیت صحبت می کند و در واقع مسیر را برای دانش آموزهموار می کند .

در دوره صفر تا رتبه حرف اخر مشاورین ارشد موسسه دانش آموزرا پیگیری می کند و در پایان دوره نقاط قوت و ضعف دانش آموز را شناسای می کند .این دوره مشاوره کاملا به صورت رایگان می باشد .

نحوه دریافت پکیج ها و شرکت در قرعه کشی حرف آخر

موسسه حرف آخر در تبلیغات و برنامه های تلویزیونی خود بخشی از منابع را در قالب قرعه کشی در اختیار داوطلب ها قرار می دهد.

جهت شرکت در قرعه کشی کلمه رایگان را به شماره سامانه پیامکی موسسه حرف آخر به شماره ۰۹۱۹۰۹۷۳۱۶۸ ارسال کنید که مشاورین ارشد موسسه کنکوری حرف آخر با شما تماس بگیرند و نحوه ارسال پکیج را بهتون توضیح دهند.

دورصفر تا رتبه حرف اخر به ارزش ۵/۱میلیون تومان بصورت رایگان می باشد و فقط ۷۰ هزار تومان لایسنس و سرور گرفته می شود .این دوره بصورت اپلکیشن و آموزش بصورت vodبار گذاری می شود

 

 

 

 

۱ دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست