با توجه به اینکه امروزه موسسات کنکوری زیادی در سطح کشور در حال فعالیت هستند  برخی از افراد در صدد تخریب موسسه حرف آخر  هستند.اما موسسه حرف آخر تا به حال اجازه تخریب و سوء استفاده از موسسات دیگر را به خود نداده و نخواهد داد، رقابت در بین موسسات آموزشی امری طبیعی است اما این رقابت باید بر اساس چهارچوبی قانون مند باید باشد براساس نحوه کیفیت کار و نوع ارایه آن به مصرف کننده باشد و لاغیر .

کلاهبرداری موسسه حرف آخر

اخیرا شایعاتی در مورد اینکه موسسه حرف آخر کلاهبرداری کرده است که اصلا صحت نداشته و کاملا کذب می باشد ، در حالی که این اقدام فقط از سوی شیادان و موسسات رقیب جهت بدنام کردن موسسه حرف آخر می باشد و حتی وقاحت را از حد گذرانده و مقالاتی همچون دروغ های موسسه حرف آخر را انتشار داده اند در حالی که این شایعات به هیچ عنوان صحت نداشته و رقیبان و توان رقابت شان به سرآمده و توان آنها به همین مقدار است و نه بیشتر، با توجه به اینکه مصرف کنندگان پکیج های آموزشی از زمان خرید محصول تا روز کنکور از همکاری و مشاوره  مشاوران موسسه حرف آخر   بهره مند خواهند بود و ما همیشه در کنار شما داوطلبین عزیز می باشیم کیفیت کار ما و همگامی ما در موفقیت قدم به قدم شما ضمانت اصالت موسسهحرف آخرمی باشد  .

آیا حرف آخر کلاهبرداری می کند؟

شاید شما داوطلبین و دوستان عزیز خیلی وقت است که با مجموعه ما آشنا هستید شاید اگر کسی چنین حرفی را پیش روی شما بزند خنده تان بگیرد و او را مورد سرزنش قرار دهید با توجه به سابقه چندین ساله این موسسه و اثبات اصلت و درستی در ارایه خدمات آموزشی و همگامی با داوطلبین تا پله های ترقی می باشد پس چنین بر چسب هایی به موسسه حرف آخر نمی چسبد ، برای دوستانی که به تازگی با این موسسه آشنا شده اند و مردد هستند و قصد خرید محصولات موسسه حرف آخر را دارند ، حتما بر خود لازم بدانند که با تماس تلفنی با مشاورین ما از کیفیت آموزش پکیج های این موسسه آشنا شوند . مشاوره با مجموعه ما بصورت کاملا رایگان هست و از میزان کیفیت و عملکرد مشاورین ما لذت ببرید.

کلاهبرداری موسسه حرف آخر صحت دارد؟

با توضیحات و بیانات گفته شده در متن فوق امیدوارم به صحت قضیه پی برده باشید و قانع شده باشید که کلاهبرداری رسم و مرام موسسه حرف آخر نیست و این دست شایعات صحت نداشته و این جو سازی ها جهت تخریب وجهه کاری موسسه می باشد اما در حقیقت هیچ وقت با این شایعات راه به جایی نمی برند و هر ساله موسسه با متد آموزشی قوی تر و با قدرت بیشتر در عرضه خدمات آموزشی حوزه فعالیتش را بیشتر می کند.  

چرا برخی افراد در صدد تخریب موسسه حرف آخر می باشند ؟

گذاشتن نیرو و صرف وقت فرآوان برای اینکه بیان کنند که فلانی کلاهبردار است و واقعا جای سوال دارد؟ چرا باید شخصی این همه نیرو صرف کند و بیفته دنبال این کار، که موسسه حرف آخر کلاهبردار است یا نه، دانش آموزان عزیز با توجه به اعتماد چندین ساله شما، آیا واقعا تا به حال کوتاهی در کیفیت آموزشی و یا کوتاهی در امر خدمات آموزشی بوده است؟ با توجه به اینکه هر ساله رتبه های برتر کشور جزو این موسسه بوده اند آیا این ضامن کیفیت کار این موسسه نیست ؟ آیا رسیدن به نقطه دلخواه در رشته های دلخواه آرزوی شما نبوده پس برای رسیدن به نقطه دلخواه باید نه فقط از مشاوره ، مشاورین ما بلکه از پکیج های کامل حرف آخر هم استفاده بکنید تا بتوانید نتیجه دلخواه را بدست آورید .

نتیجه گیری و جمع بندی

یک مجموعه خوب با ویژگی های خوب و ایده آل، همیشه افراد موفق و نخبه را به خود جذب می کند این موسسه فقط و فقط بدلیل ویژگی های خوبش هست که اساتید موفق و نخبه آمده اند و از جان مایه می گذارند و دانش خود را به بهترین شکل ارایه و تدریس می کنند به عنوان سخن آخر این اطمینان را می دهم که موسسه حرف آخر کلاهبردار نیست بلکه در کارش بسیار صادق و حرفه ایی است و هر ساله سعی بر آن بوده که با متد آموزشی قوی تر و حرفه ای تر ظاهر شویم و هدف ما رضایت و موفقیت  شما داوطلبین عزیز می باشد .

برای  راهنمای وارتباط با مشاوران ما ازطریق شماره تماس زیر اقدام فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست