موسسه حرف آخر با ارائه برنامه قطاری ۳ماهه حرف آخر همراه با پکیج های آموزش ۳ ماهه که شامل آموزش بصورت آفلاین در قالب vodو هوش مصنوعی  به سبک تصویر سازی و لا یه به لایه بدون حفظ مطلب و کلاس آنلاین همراه با برنامه قطاری که بصورت روزانه همراه با پشتیبان ویژه شرایطی را مهیا کرده که عزیزان گروه انسانی  بدون دغدغه بتوانند در کمترین زمان بهترین نتیجه را کسب کنند .

موسسه حرف آخر برای اینکه شما بصورت ملموس  با این برنامه ۳ ماهه آشنا بشین ۱۰ روز از این برنامه را کاملا بصورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. 

راه های ارتباط  ثبت پکیج های حرف آخر و ثبت نام مشاوران حرف آخر ۰۹۱۹۰۹۷۳۱۶۸

ویژگی هاو مزیت های برنامه قطاری ۳ ماهه حرف آخر

۱-آموزش کامل کل دروس تخصصی رشته انسانی با متد ها و روش های جذاب با تدریس بهترین اساتید حرف آخر (این آموزش ها در حداقل زمان زمینه کسب رتبه برتر را برای داوطلبین فراهم می آورد)

از جمله ویژگی های این آموزش ها :

√آموزش مفهومی ولایه به لایه با درصد تثبیت ذهنی بالا که کمک میکند داوطلبان نیازی به حفظ کردن مطالب نداشته باشند .

√آموزش کل مطالب درسی در کمترین زمان ممکن

√آموزش راهکار های تست زنی در زیر ۲۰ ثانیه

√حل تست  های کنکوری و تالیفی

√آموزش ترکیبی و تالیفی

√ارائه کلاس های آنلاین تحت عنوان رفع اشکال و تثبیت ذهنی

√آموزش هیجانی بصورت تعاملی جهت بالا بردن انگیزه دانش آموز

√ارائه به صورت vodدر قالب هوش مصنوعی

۲-برنامه قطاری روزانه :

در این قسمت برنامه تخصصی دانش آموز و داوطب بصورت روزانه آماده ساز شده و مباحث درسی هر درس در قالب روز اول الی آخر چیدمان شده که دانش آموز سر در گم نخواهد بود و مسیر همورار تری خواهد داشت .

۳-کلاس های رفع اشکال و تثبیت ذهنی :

تایم این کلاس ها توسط اساتید برحسب تاریخ و زمان از قبل به دانش آموزان اطلاع داده خواهد شد در این جلسات اساتید به نکات تکمیلی مباحث کنکور و سوالات احتمالی رفع اشکال دانش آموزان می پردازند .

۴-دوره جمع بندی و فایو استار

۵-مشاوره هوشمند و پشتیبان ویژه

۶-پکیج کامل انسانی حرف آخر شامل مل دروس رشته انسانی تحت عوان پکیج صفر تا صد انسانی حرف آخر

موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر از سال ۱۳۹۰ تاسیس شد و در همان ابتدا با توجه به برند بودن اموزش ها و بهترین متد های آموزش نوین بهترین موسسه آموزش و کنکوری شناخته شد .

و بعد از دریافت مدارک بین اللمللی و ثبت جهانی و رسانه ای شدن توسط شبکه های مختلف صدا و سیما نه تنها دست از تلاش برنداشت بلکه استاد عبد الرضامنتظری بنیان گذار موسسه حرف آخر همراه با هیئت علمی آموزش و اتاق فکر های مختلف بیشتر از همیشه در پی این بودند که عرصه موفقیت را در ساختار های آموزش  طی کنند و این عامل فقط و فقط یک هدف داشت موفقیت دانش آموزان و داوطلبان و نخبگان دانشگاهی و کنکوری .

البته با ارائه روش های آموزش نوین و برترین متد آموزشی بسیار هم موفق بودند که منجر به این شد که هر سال بیشترین رتبه برتر کنکور ی از آن حرف آخر باشد .اکثر دانش آموزان وداوطلبان گروه های تجربی “ریاضی و انسانی با استفاده از پکیج های مختلف موسسه حرف آخر در صدهای بالاو رتبه های نهایی منحصر به فردی در کنکور سراسری کسب کرده اند .

موسسه حرف آخر یا توجه به موفقیت  پکیج های متعددی که هر سالرونمایی می کنند اینبار یک پروژه ۳ماهه تحت عنوان برنامه قطاری صفر تا صد ۳ ماهه انسانی تولید کرده اند.

شاید سوال خیلی از شما عزیزان باشد که آیا حرف آخر پروژه آموزشی برای رشته انسانی دارد یا خیر ؟

روزانه تماس های زیادی از جانب شما دریافت می کنیم راجع به این سوال “بله موسسه حرف آخر پروژه های متعددی تحت عنوان پکیج صفر تا صد “پکیج فایو استار برای دانش آموزان و داوطلبان رشته انسانی تولید کرده است که داوطلبان و دانش آموزان گروه انسانی می توانند با استفاده از پکیج های تخصصی و عمومی حرف آخر برای کنکور انسانی آماده شوند .

این پکیج ها با توجه به آخرین تغییرات کتاب درسی و به صورت نسخه هیبرید و VODدر اختیار دانش آموزان و داوطلبان قرار می گیرد که چون بصورت هوش مصنوعی هو ارائه خواهد شد که نتیجه فرد را صد چندان ارتقاء خواهد داد.

هم اکنون موسسه حرف آخر با ارائه پرو ژهای متعدد و متنوع در صدد است که دانش آموزان و داوطلبان بتوانند در ۳ ماهه از بهمن تا اردبیهشت رتبه خوبی از کنکور کسب کنند .

تغییرات کنکور به حسب نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی :

۱-بر اساس مصوبات این شورا تغییرات بسیاری در کنکور از جمله حذف درس عمومی “حذف زیر گروه  های و … اعمال شد و همینطور اهم تصمیمات شورای عالی انقلاب فرهنگی تاثیر قطعی معدل در کنکور است .

۲-ضرایب درس تخصصی گروه انسانی در کنکور سراسری :

علوم و فنون ۸
ریاضی ۶
علوم اجتماعی ۵
عربی ۵
تاریخ و جغرافیا ۵
فلسفه ومنطق ۵
اقتصاد ۲

خب همانطور که دیدید بحث کنکور فقط آزمون کنکور سراسری نیست و دانش آموزان و داوطلب باید به دو مقوله بسیار توجه داشته باشد یک مبحث معدل و تاثیر معدل است و دوم دروس تخصصی کنکور در آزمون اصلی کنکور .

دانش آموزان و داوطلبان کنکور انسانی برای کسب آگاهی بیشتر در مورد برنامه قطاری ۳ ماهه حرف آخر و دریافت پکیج های آموزش و کنکوری صفر تا صد و پکیج های فایو استار (پنج ستاره حرف آخر )پکیج دروس تشریحی و عمومی و تشریحی و تخصصی و مشاوره میتوانید با شماره تماس ۰۹۱۹۰۹۷۳۱۶۸ با دپارتمان رتبه برتر های حرف اخر تماس حاصل بفرمایید .

مجموعه مشاورین ما متشکل از رتبه برترهای کنکور و سر گروهای طرح نخبگان پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست