موسسه آموزشی کنکوری حرف آخر در راستای عدالت آموزشی ۲۰درصد از کل پکیج های آموزشی ابتدای تا کنکور هر مقطع را به صورت کاملا رایگان در اختیار دانش آموزان و داوطلبان کنکور قرار می دهد.

هدیه های رایگان حرف آخر کاملا رایگان هستند ودانش آموزان تنها با هزینه فعالسازی اپلیکیشن بر حسب مقطع تحصیلی خود {ابتدای-متوسطه اول-متوسطه دوم-کنکور}ورشته تحصیلی{تجربی-ریاضی-انسانی}قرار می گیرد.

یکی ازمزیت های بسیار ارزنده پکیج های  رایگان حرف آخر آشنای دانش آموزان یا داوطلبان کنکوری با شیوه تدریس و راهکارهای ارائه شده توسط اساتید حرف آ خر می باشد.

که پس از مشاهده آموزش ها اساتید میتوانند تصمیم خرید پکیچ را قطعی کنند.یا اینکه برای دانش آموزان یا داوطلبانی  کنکوری که توانای پرداخت هزینه پک کامل را ندارند به عنوان منبع کمک درسی تحت عنوان ۲۰درصد سه پایه میتواند کمک بزرگ وشایانی برایشان باشد.

بعد از تهیه پکیج  رایگان حرف آخرشما از مشاوره ۳ روزه مشاورین ارشد حرف آخر برخوردار خواهید شد.

متاسفانه یکی از ایراداتی که به نظام آموزشی کشور وارد است استفاده از روشهای سنتی ومنسوخ شده میباشدکه مو سسه حرف آخر توانسته است با استفاده از بهترین متدهای آموزشی بر حسب تصویر سازی والگوسازی روش حل مسئله برای دروس محاسباتی را در اختیار دانش آموزان و داوطلبان کنکوری قرار بدهد.

متاسفانه قریب به ۹۰ درصد از دانش آموزان با یادگیری درسهای محاسباتی مثل شیمی -فیزیک- ریاضی مشکل دارندکه ریشه اصلی این مشکلات از مقطع ابتدایی دامنگیر دانش آموزان شده ودرمقاطع بعدی هم موجب افت تحصیلی وعدم موفقیت دانش آموزان شده ست.

ضغف پایه وعدم یادگیر صحیح هنگام انتخاب رشته ورودی به مقاطع متوسطه دوم هم تاثیر منفی برای دانش آموزبه بار می آورد که هر ساله شاهد آن هستیم .

به فرض مثال گروهی از دانش آموزان رو می بینیم که به دلیل اینکه درس ریاضی رو در پایه های متوسطه اول به خوبی یاد نگرفته اند برای انتخاب رشته به اجبار رشته را انتخاب میکند که اصلا علاقه به آن ندارد ویا به دلیل مشکلات د ریادگیری یا عدم توانمندی در دروس  مهم با ضریب بالا با مشکلات عدم موفقیت در کنکور مواجه هستند.

موسسه کنکوری حرف آخر

چند سالی است که همراه با رقابت بزرگ کنکور نامهای مختلفی تحت عنوان موسسات کنکوری به گوش می خورد که بزرگ ترین هدف آن آمادگی دانش آموزان از ابتدایی تا کنکور و قبولی در کنکور است .

موسسه حرف آخر یکی از این موسسات می باشد که با بیش از یک دهه فعالیت شبانه روزی در جهت ارتقای علمی دانش آموزان وآمادگی برای کنکور فعالیت می نمایید.

موسسه حرف آخر با کمک آموزش  های خاص بصورت آفلاین وآنلاین با آموزش اساتید کار آزموده تمام خط به خط کتاب های درسی را با استفاده از انیمیشن وبا روش های حل مسئله والگو در بستر vodبه صورت ساده وکاملا رسا به دانش آموزان وداوطلبان ارائه می دهد.

حرف آخر با نام فیلم های آموزشی مختلف برای سالهای مختلف آموزش ابتدای -متوسطه اول ودوم -کنکوری شناخته شده است.

موسسه کنکوری حرف آخر مبدع روش های نوین آموزشی در کشور است که در طی بیش از یک دهه گام های بزرگ واساسی در زمینه آموزش دروس کنکوری برداشته است.

روشهای مفهومی وشهودی ارائه شده توسط اساتید در پکیج های کنکوری موسسه حرف آخر در تقابل با روشهای سنتی ومنسوخ شده آموزشی کمک می کند تا دانش آموز مطالب درسی رو کاملا به صورت مفعومی وتفسیرشده یاد بگیرند.

استفاده از راهکار های کوتاه و روشهای تصویر سازی و پو یانمایی حل تست های کنکوری -زمان کوتاه آموزش وانتقال سریع مطالب  آموزشی باعث  جذب دانش آموزانی به موسسه حرف آخر شده که در حیطه مدرسه وآزمون کنکور  نتیجه های مطلوب ودرخشانی کسب کرده اند  .

میتوانید برای دریافت پکیج رایگان و همچنین در یافت مشاوره رایگان مشاوران موسسه کنکوری حرف آخر با ما تماس بگیرید.

tel:09190973168

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست