استاد علی سلوکی با بهترین متد های آموزشی و الگو های ابتکاری توانسته اند بر این مشکلات  داوطلبان غلبه کند و همین امر هم باعث شده که ایشان به عنوان جوان ترین استاد شیمی از محبوبیت خاصی در بین داوطلبان برخوردار گردند .

درس شیمی جزو دروس تخصصی گروه ریاضی و تجربی است که جزو رتبه ساز ترین دروس گروهای ریاضی و تجربی محسوب می شود که متاسفانه به علت سخت بودن این درس بسیاری از داوطلبین کنکور در آزمون کنکور این درس را  پاسخ  نمی دهند و حذف می کنند که همین امر موجب می شود که داوطلبان رتبه پاینی کسب بکنند یا در آزمون کنکور نتیجه دلخواه را کسب نکنند .

رزومه استاد سلوکی حرف آخر

 

استاد علی سلوکی

 

درس شیمی شامل بخش مفاهیم -محاسبات و مسائل می باشد که بخش مفاهیم آن به نسبت آسان است اما دانش آموزان و داوطلبان در یادگیری محاسبات و مسائل دچار مشکلاتی می شوند که حرف آخر با در نظر گرفتن این موارد پکیج های جدید شیمی را برای گروه های تجربی و ریاضی که توسط یکی از بهترین اساتید سطح کشور تدریس می شود در نظر گرفته است.

استاد علی سلوکی درپکیج های حرف آخر در وهله اول کل مفاهیم درس شیمی را به صورت خط به خط به زبانی ساده وبا لحنی گیرا و انرژی بالا بصورت  آموزش تعاملی تدریس میکنندو کل محاسبات و مسائل سه پایه را بصورت پایه ای با روش های الگوی ابتکاری به جای حفظ فرمول ها ی متعدد فقط در چند الگو ارائه می دهند که همین امر باعث سرعت العمل تست زنی داوطلبان در کنکور و کسب نتیجه در کمترین زمان ممکن بشود.

طبیعتا می دانید که زمان و تایم پاسخ دهی به سوالات آزمون کنکور بسیار کم است و بصورت تقریبی میشه گفت که هر داوطلب حدود ۶۰ ثانیه زمان دارد که هر سوال رو  به جواب برساند پس داوطلبین نمی توانند به حفظ مفاهیم و فرمول بسنده کنند .

استاد علی سلوکی که یکی از  محبوب ترین و جوانترین اساتید شیمی در کشور شناخته شده است با روش ها والگو های ابتکاری خود کل مفاهیم و مسائل شیمی را به بهترین و ساده ترین روش ممکن برای داوطلبان کنکور آموزش می دهد .نوع تدریس  منحصر به فرد استاد علی سلوکی که بر حسب الگو و نمایش محور {پویانمای}که منجر به فعال شدن نیم کره مغز میشود باعث شده که هر داوطلبی حتی با سطح ضعیف نیز بتواند متوجه آموزش ها و مفاهیم بشود .

تحصیلات استاد علی سلوکی

استاد علی سلوکی یکی از جوانترین و با استعداد ترین مدرسان درس شیمی در سطح کشور است که به حول و قوه الهی سوابق درخشانی نیز دارد.ایشان داری مدرک کارشناسی مواد گرایشی متا لوژی صنعتی و مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی مواد گرایش شناسی می باشند ایشان بلا فاصله بعد از فارغ التحصیلی وارد عرصه تدریس و آموزش و تلاش برای ابداع روش های جدید آموزشی جهت نخبه پروری شده اند که با بیش از ۱۵ سال سابقه تدریس  جزو موفق ترین اساتید درس شیمی محسوب می شوند.

سابقه آموزشی و تا لیفات استاد علی سلوکی

۱-مدرس درس شیمی در شبکه های صدا و سیما

۲-مولف و مدرس درس شیمی در موسسه کنکوری حرف آخر

۳-طراح سوالات کنکور قلم چی

۴-مدرس درس شیمی در مدارس معتبر سطح کشور

۵-مولف کتاب دبیران پر مخاطب انتشارات قلم چی -کتاب های تاپ شیمی -شبیه سازی کنکور و نانو فناوری

۶-مولف مقالات معتبر داخلی و خارجی

۷-انتشار مقاله معتبر بین المللی با عنوان SHAP MEMORY ALLOYS

مشخصه های تدریس استاد علی سلوکی

درس شیمی از دو بخش مسائل و مفاهیم تشکیل شده به همین دلیل ماهیت حفظیلتی -مفهومیو محاسباتی دارد که بیشترین بخش مشکلات دانش آموزان و داوطلبان مربوط به بخش محاسبات است و به دلیل استفاده از روش های یادگیری غلط سنتی و منسوخ به این مشکل بر می خورند در قدم اول :دانش آموز باید سراغ آموزش مفهمومی وعمقی برود و از روش حفظیاتی که فقط منجر به اتلاف زمان می شود خود داری بکند و برای یاد گیری درست درس شیمی باید از منابعی که او را بدون فوت وقت به هدف برساند استفاده کند .

استاد علی سلوکی در ضبط جدید آموزش و تدریس درس شیمی در کنار استاد عبد الرضا منتظری بنیان گذار موسسه حرف آخر بصورت آموزش تعاملی نخست مفاهیم شیمی را با انرژی بالا کامل بصورت مفعومی و عمقی درسنامه را تدریس کرده اند که تمامی مباحث از پایه برای دانش آموزان و داوطلبان توضیح داده می شود تا بتوانند هم در آزمون های تشریحی و هم در آزمون کنکور موفق به کسب بهترین  نتیجه شود.

در بخش دوم:مسائل شیمی از راهکارهای سریع محاسباتی بدون نیاز به حفظ کردن فرمول های متعدد استفاده کرده اند و با ارائه الگو و نقشه راه دانش آموزان و داوطلابان را کمک می کند تا هم مفاهیم و حفظیات را به راحتی یاد بگیرند و هم مسائل حیاتی را بدون نیاز به حفظ فرمول پاسخ  برساند.

در بخش سوم :راهکار های سریع تست زنی را آموزش می دهند که این راهکارها باعث میشود که دانش آموز در کمتر از ۲۰ ثانیه پاسخ هر تست را پیدا کند.

بخش چهارم:تست های آموزشی -تالیفی-سراسری را به مقدار قابل توجهی به منظور تثبیت مطالب حل و تحلیل می کنند و همین طور به دانش آموزان اجازه محک می دهند که سطح یادگیری خود را بسنجند .

 

۴ دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست