استاد عبد الرضا منتظری کیست؟

شناخت اساتید موسسه حرف آخر برای داوطلبان کنکور و دانش آموزان که قصد تهیه منابع و پکیج های موسسه حرف آخر را دارند بسیار حائز اهمیت می باشد.خیلی از دانش آموزانی  و داوطلبانی که قصد تهیه محصولات حرف آخر علی الخصوص محصولات ریاضی را دارند   شاید با زندگینامه استاد عبد الرضا منتظری آشنای ندارند .

به همین دلیل ما به صورت کاملا جامع به معرفی استاد منتظری می پردازیم.استاد منتظری به عنوان بنیان گذ ار اصلی حرف آ خر در حیطه نشر منابع درسی و انتشارات دیجیتال معروف وشناخنه شده و به عنوان مدرس درس ریاضی فعالیت خود را در موسسه از سال ۱۳۹۰ شروع کرده و با سابقه طلایی  که در تدریس و دبیری ریاضی داشته توانست به شایستگی در جایگاه موسس حرف آخر نیز به خوبی شناخته شود.

ایشان مبدع روشهای نوین آموزشی و بروزترین متدهای آموزشی در قالب انیمیشن و استفاده از الگو و نقشه راه و روش حل مسئله  می باشند ایشان  انقلابی عظیم در عرصه آموزش ایجاد کردندوتوانستند با ارائه تکنیک ها و متد های نوین آموزشی -روش های سنتی و قدیمی را منسوخ و رضایت عظیم و ۱۰۰ درصدی دانش آموزان را کسب کنند.

زندگینامه استاد عبد الرضا منتظری

استاد منتظری در سال ۱۳۵۲متولد شدهاند و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی پلیمر از انشگاه صنعتی اصفهان می باشند وبعد از پایان تحصیلات به تهران مهاجرت و در سال ۱۳۹۰ با همت قوی و عزم واراده راسخ با هدف انقلاب عظیم در عرصه آموزش و در استای عدالت اموزشی اقدا به تاسیس موسسه  آموزشی -کنکوری حرف آخر نمودند.

ایشان دارای ۲۰ سال سابقه تدریس در مدارس تهران می باشند همانطور که اطلاع دارید درس ریاضی  جزو دروس محاسباتی و یکی از سخت ترین دروس در کنکور است.که دارای فرمول های پیچیده وسخت می باشد وفهم ویادگیری این درس برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور کار بسیار دشوار است به همین دلیل استاد منتظری با ارائه روش های جدید آموزش بر حسب الگو و روش حل مسئله توانسته اند مشکلات دانش آموزان و داوطلبان کنکور را حل بکند.

و به جای حفظ فرمول های پیچیده و طولانی روش های آسانتری برای رسیدن به نتیجه را ارائه داده اند .ایشان برای تدریس مباحث ریاضی از روش  تصویر سازی دیجیتالی و انیمیشن سازی -پویا نمای استفاده کرده اند وبا این روش نیم کره راست مغز و حافظه بلند مدت دانش آموز را فعال می کنند تا بتوانند برای تفهیم مطالب و تثبیت مطالب درسی بصورت مدت مدید و طولانی نگه دارند .

وکار فوق العاده تر حذف روش های قدیمی حفظ فرمول های سخت ووقت گیر با ارائه الگو وروش حل مسئله یا همان نقشه راه می باشدکه باعث شده در روز کنکور شما در  زمان خیلی کمی به تست های سخت وسوالات ترکیبی پاسخ دهید.

ویژگی های تدریس استاد عبد الرضا منتظری

۱-تدریس به روش تصویر سازی و انیمیشن سازی و انتشار ات دیجیتالی

۲-حل سوالات ریاضی با استفاده از روش های حل  مسئله و نقشه راه

۳-ارائه الگو به جای تکنیک و حفظ فرمول های پیچیده و سخت جهت نتیجه و پاسخ دهی سریع به سوالات توسط دانش آموز

۴-حل معادلات در جه دوم با استفاده از قانون سیببا

۵-حل سوالات هندسه با استفاده از الگوی بادبادک

۶-حل معادلات مثلثات با اختراع عقربه های n سر

۷- مطابقت ۹۰ درصدی تدریس ایشان با کنکور هر سال ۸-رسم نمودار یک تابع بدون استفاده از مشتق

۹-رائه آموزش تعاملی{استاد -دانش آموز } وآموزش هیجانی وانگیزشی کل مطالب درس ریاضی

سوابق تدریس استاد عبدالرضا منتظری

۱-بنیان گذر موسسه آموزشی کنکوری حرف آخر

۲-مدرس ریاضات کنکور مجموعه حرف آخر

۳-مدرس و معلم مدارس تهران باسابقه ۲۰ سال فعالیت در آموزش و پرورش -تدریس در مدارس غیر انتفاعی

۴-کارشناس پلیمر و فارق التحصیل از دانشگاه اصفهان

۵-مولف کتابهای حسابان و دیفرانسیل -شروع آسان -کتابهای کوچک کانون فرهنگی آموزش مولف کتاب گزینه دو -مولف کتاب دیفرانسیل نوبل-مولف کتاب ریا ضیات پایه و دیفرانسیل گاما -مولف کتاب ریاضیات پایه و حسابان حرف آخر {ارای مجوز محتوای از آموزش و پرورش استان تهران و مورد تایید گرو های نخبه ریاضی}

۷-مدرس ۶۰۰ جلسه آموزشی تصویر فول انیمیشن و ابداع کننده بهترین متد های آموزشی و الگو سازی برای درک بهتر مفاهیم و مسائل ریلضی

۸-مدرس روش های نوین آموزشی درس ریاضی برای معلمان شهرستان ها واستان ها مازندران – تبریز -قزئین-آذر بایجان غربی -هرمزگان و..

۹-مدرس برنامه های تلویزیونی شبکه آموزش از سال ۱۳۸۳ لغایت ۱۳۸۹

دروس ارائه شده توسط استاد عبد الرضا منتظری

توابع و مثلثات

ریاضی جامع ۲-۳ نظام جدید

احتمال آنالیز نظام جدید وقدیم

حسابان- دیفرانسیل

ریاضی جامع نظام جدید وقدیم

مقاطع مخروطی

هندسه

دیفرانسیل و ریاضی پایه

۷ دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست